• 0

    posted a message on What Bill Roper Thinks About Diablo 3.
    Dude, rewatch the gameplay video.

    Rainbow and Bunnies are clearly in the game!
    Posted in: News & Announcements
  • 0

    posted a message on What Bill Roper Thinks About Diablo 3.
    The art style in Diablo 3 screams exactly like this T-shirt



    Which BTW, I am refusing to get even if it's offered to me for FREE!

    Again, as I said, I don't see HOW anyone who thought Diablo 1 was one of the BEST games ever for all the Gothic, darkness, Demon reasons could love this kiddie style so much!

    It's like you watching a freaking Nightmare on Elm Street movie, Freddie Kruger goes for a kill. then all the sudden, a cute bunny hops out on the screen ..WTF? Is that Acceptable?

    And Don't get me wrong, I have Nothing against Bunnies, Rainbows, Unicorns, BUT they just DON'T belong in the Diablo world!

    Just leave Diablo world to Gothic, Dark, Evil, Demon, CAN'T-SLEEP-LIKE-Scaryness PLEASE!!!
    :(
    Posted in: News & Announcements
  • 0

    posted a message on What Bill Roper Thinks About Diablo 3.
    I Absolutely Agree with Roper!

    I Absolutely HATE the Rainbows and bunnies, bright colors, etc in Diablo 3 Art style.

    I mean, I don't understand how you all Diablo fans could love Diablo 1 then also Embrace these childish stuff in Diablo 3 now?


    The man IS RIGHT! These things doesn't ring with Diablo world, at all!
    Posted in: News & Announcements
  • 0

    posted a message on FATE The Game
    Just played FATE

    It's like Diablo 1-2 in MANY MANY ways, the designs are almost the SAME in every way.

    It's pretty much an exact clone of Diablo 1-2, Only with less scary monsters and a pet that can carry your stuff and attack enemies (Cat or Dog) and some differences in items/things you can do.

    It's pretty childish, monsters you'll face are like Jelly, Mushroom, LOL but it's good for some time killing.

    Copy cats :P
    Posted in: Other Games
  • 0

    posted a message on FATE The Game
    Edit: Oh Damn I am sorry, didn't see the date on this - <Thread Necromancy>. I will start a new thread!
    Posted in: Other Games
  • 0

    posted a message on Diablo and Doom combined! Diabloom? Doomablo?
    Quote from "Blackwing" »
    I would never play a Diablo FPS.

    UPDATE: Just played that demo. It rocked! Although he limps. Badly.


    I would LOVE an Oblivion/Fallout 3 styled Diablo 4!
    Posted in: News & Announcements
  • 0

    posted a message on Where could this be?
    This game would be Amazing in 3D!!
    Posted in: Diablo III General Discussion
  • 0

    posted a message on Updates?
    What last Month's "PC Gamer" article said?
    Posted in: Diablo III General Discussion
  • 0

    posted a message on Other movies that have a Diablo vibe
    Quote from "LamboYAdiablo" »
    yeah i think u nailed it with tht one

    beaowulf was kinda diabloish to me

    Yeah Beowulf is really closest to Diablo!
    Posted in: General Discussion
  • 0

    posted a message on Diablo Movie
    They NEED to make it!

    There are NO other movies like it.

    Hollywood DON'T be stupid, Comon!!!

    Make it GOOD, and you will make a tons of gold.
    Posted in: Other Games
  • 0

    posted a message on Other movies that have a Diablo vibe
    I am not looking for movies that's exactly like Diablo in many ways. Just that there are some similar elements.

    That's why we NEED a Diablo movie, cuz there is NOTHING like it. :)

    Hollywood is Dumb to ignore this Golden oppertunity, IMO!

    LOTR and Narnia have shield/swords, arrows, etc thus kinda give a Diablo Vibe.

    What about Horror movies? Which horror movies have scary monsters or Dungeons, caves, and Hell that give Diablo Vibe?

    Quote from "JAZZ" »
    Dungeons & Dragons movie hahahah

    (I never did or want to see that movie, so i really don't know if its diabloish or not)

    Little bit, you got certain elements, of course, but it's dumb in other ways.



    Oh, how about Beowulf? Yeah that's kinda give Diablo vibe, too.
    Posted in: General Discussion
  • 0

    posted a message on Other movies that have a Diablo vibe
    What other movies you think have a Diablo vibe?

    Lord Of The Rings - The Best movie for Fantasy, with sword, axe, Bow/Arrow, Magic. These movies are amazing Oscar-winners!

    Chronicles Of Narnia - A pretty good sword/shield, Bow/Arrows, magic movie. But Not as scary at all.
    Posted in: General Discussion
  • 0

    posted a message on This monster looks effing INSANE.
    "Head Rolls and swings in Uncontrolled Fashion", Twitchy Vibe, Hovering


    LOL yeah like those in Scary movies!
    Posted in: Diablo III General Discussion
  • 0

    posted a message on Your wishes for the Diablo 3 Collector's Edition?
    They should make 2 CE editions

    Version 1 - Less stuff, but the most important extras like DVD/Blu-ray/BTS stuff, Soundtrack, Metal Box, Book, Maps, coupon to Action figures

    $69.99?




    Then another version for those that really want to collect MORE.

    DVD/Blu-ray/BTS stuff, Soundtrack, Metal Box, Book, Maps, coupon to Action figures...

    And, An Action figure is Included. Plus A T-shirt, Charm , Rune, Soulstone, Horadric Cube, Coin, Potion Bottle

    Maybe $99.99?
    Posted in: Diablo III General Discussion
  • 0

    posted a message on Your wishes for the Diablo 3 Collector's Edition?
    I think, honestly, Diablo 2 Collector's Edition was the first game CE I thought was the BEST collector's edition out there, still to today's standards!


    So, I'd love Blizzard uphold that tradition by putting out Collector's Edition BETTER than other CEs outthere today, that's very disappointing like just a video and book, and Metal case but nothing much else.
    Posted in: Diablo III General Discussion
  • To post a comment, please or register a new account.